در حال نمایش یک نتیجه

خرید و قیمت انواع سیگار طعم دار و عطری، سیگارهای بدون دود در سیگارونه با ارسال سریع و پشتیبانی عالی

سیگار طعم‌ دار

صنعت تولید تنباکو و سیگار قدمت طولانی دارد. یکی از پرطرافدار‌ترین انواع سیگارها، سیگارهای طعم‌دار و عطری هستند، چرا که سیگارهای طعم‌دار مطبوع‌تر بوده و استفاده از آن‌ها برای مصرف‌کننده مطلوب‌تر از دیگر سیگارها است.
انواع سیگارهای طعم‌دار، بدون دود با طعم‌های متنوع و دلنشین هستند این سیگارها با طیف گسترده نیکوتین و قطران عرضه می شوند. این سیگارها سالم تر به نظر رسیده و از محصولات نسبتا جدید ارائه شده در بازار هستند. از آنجایی که این سیگارها بدون دود هستند، افراد می‌توانند از این سیگارها در مکان‌های عمومی و محل کار هم استفاده کنند بدون اینکه به عنوان فرد سیگاری معرفی شوند.

سیگار طعم دار و بدون بو و بدون دود

بعضی افراد از بوی توتون خام و دود سیگار لذت نمی‌برند. از این رو شرکت‌های تولیدکننده سیگار با افزودن طعم‌دهنده به فیلتر، تنباکو و یا کاغذ سیگارها، بوی سیگار را کم‌تر و متبوع‌تر می‌کنند. سیگارهای طعم‌دار در مجموعه‌ای از طعم‌ها، از طعم‌های میوه‌‌ای گرفته تا شیرینی، شکلات و گیاهان مختلف تولید و عرضه ‌می‌شود. در حال حاضر سیگارها در برندها و مدل‌های مختلف با طعم‌های متفاوت نعناع، دارچین، آلبالو، لیمو، آناناس، هندوانه، بلوبری، شکلات و ... در بازار در دسترس هستند. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی، طعم مورد علاقه‌ خود را اننخاب کرده و از فروشگاه سیگارونه تهیه کنند.

سیگارهای طعم‌دار دکمه‌ای

سیگارهای طعم‌دار ایرانی و خارجی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. سیگار از توتون، فیلتر و پیپر (کاغذ سیگار) ساخته می‌شود. فیلتر سیگار از موادی با ذرات متراکم ساخته شده تا از ورود مواد مضر به ریه جلوگیری کند. بعضی از سیگارهای طعم‌دار با استفاده از مکانیسم قرار دادن کپسول‌های دکمه‌ای در فیلتر سیگار، بو و طعم خاصی به سیگار می‌بخشند. مصرف‌کننده با فشار‌دادن کپسول باعث پخش شدن طعم دلنشین در فیلتر سیگار می‌شود.

خرد کردن کپسول یا دکمه در فیلتر سیگار، علاوه بر ایجاد طعم مطبوع در فیلتر سیگار، دود سیگار را نیز خوش‌بو می‌کند. کپسول‌های منتول در سیگارهای طعم‌دار عموما گیاهی هستند و یا از اسانس‌های گیاهی تولید شده اند. منتول‌ها به خودی خود برای بدن مضر نیستد و به صورت طبیعی توسط بدن جذب و دفع می‌شوند و تنها باعث می‌شوند که سیگار طعم بهتری داشته باشد. همچنین دود سیگار را برای افرادی که از دود سیگار بیزار هستند قابل تحمل می‌کند.

از همه مهم‌تر باعث می‌شود بوی دود سیگار روی دست و لباس شما نماند. همینطور طعم‌دهنده موجود در منتول اگر با کیفیت باشد، موجب از بین رفتن بوی بد دهان و خنک شدن دهان می‌شود و در نتیجه سیگار کشیدن را به یک تجربه جذاب و متفاوت از سیگارهای سنتی تبدیل می‌کند.

توتون‌های دارای اسانس

کارخانه‌های تولیدکننده سیگار در تلاش‌اند با ترکیب انواع مختلف توتون به یک توتون مرغوب دست‌یابند. برخی از تولیدکنندگان سیگارهای طعم‌دار و عطری با اضافه کردن اسانس طعم‌های مختلف سیگارهای طعم‌دار تولید می‌کنند که برای بعضی سلیقه‌ها خوشایند است.
سیگارهای طعم‌دار مانند سایر سیگار هستند با این تفاوت که توتون آن‌ها دارای اسانس با طعم مورد نظر است. این سیگارها طعم متفاوتی با سایر سیگارها دارند و دود آن‌ها عموما خوشبوتر از سیگارهای معمولی و سنتی است. به این صورت که توتون دارای اسانس در زمان سوختن بوی مطبوعی درمقایسه با توتون و تنباکو معمولی منتشر‌می‌کند.
علاوه بر این، منتول موجود در این سیگارها یک اثر خنک‌کنندگی در ته گلو و دهان ایجاد می‌کند که باعث می‌شود سوزش و تحریک گلو در اثر دود سیگار بسیار کم‌تر شود و در نتیجه امکان سرفه زدن نیز بسیار کم‌تر خواهد بود. علاوه بر آن، دود بیشتر در ریه حبس می‌شود که باعث جذب بیشتر تیکوتین می‌شود.

سیگارهای با طعم نعناع

برخی شرکت‌های تولید کننده سیگار با اضافه کردن اسانس نعناع به توتون سیگار خاصیت خنک‌کنندگی به سیگار می‌بخشند. علاوه بر این، ممکن است فیلتر و یا کاغذ سیگار نیز به اسانس نعناع آغشته شده باشند تا طعم بهتری به سیگار بدهد. بوی نعناع که هنگام کشیدن سیگار با طعم نعنا پخش می شود، دود سیگار را قابل‌تحمل‌تر می‌کند و التهاب و سوزش ته گلو را کم کرده و باعث می‌شود فرد از بوی نامطبوع دود در امان باشد. حتی گاهی بوی بد دهان را نیز ازبین ‌برده و باعث خوش‌بوشدن دهان می‌شود.

سیگار شکلاتی و سیگار با طعم شکلات یا قهوه

بسیاری از تولید کنندگان سیگار با اضافه کردن اسانس شکلات به تنباکو به آن طعمی شیرین و متفاوت از سایر سیگارهای طعم‌دار می‌دهند. البته بسیار معمول است که سیگارهای شکلاتی یا سیگارهای با طعم شکلات دارای پیپر و فیلتر متفاوت از سایر سیگارها هستند چراکه فیلتر آن‌ها خود دارای اسانس است و طعم شیرینی دارد. این سیگارها علاوه بر طعم شیرین بوی متفاوتی مانند بوی قهوه دارند و می‌توانند سبک و یا سنگین باشند.