اطلاعات عمومی سیگار

تاریخچه سیگار مارلبرو

21 Recovered min 1 1 copy min

مارلبرو یکی از معروف ترین و پر فروش ترین مارک های محصولات توتون و تنباکو در جهان است که در سال ۱۹۰۲ توسط آقای فیلیپ موریس، مالک یک کارخانه تولید سیگار در لندن تولید شد و در سال ۱۹۲۴، سیگار مارلبرو با شعار «سیگار لوکس آمریکایی» برای اولین بار عرضه شد که عمدتاً در هتل‌ها و استراحتگاه‌ها فروخته می‌شد.

سیگارهای مارلبرو به شدت متنوع هستند که هر کس با توجه به ویژگی های خود و با تکیه بر ترجیحات خود ، نوع جداگانه ای از سیگار را انتخاب می کند. بسته بندی این سیگار با استفاده از رنگ های قرمز، سیاه و طلایی قدرت آنها را نشان می دهد.

در حدود دهه ۱۹۳۰، این شرکت با شعار «ملایم همچون ماه مه» و به عنوان یک سیگار مناسب برای خانم‌ها شروع به تبلیغ کرد و در ابتدا به سیگارهای زنانه شهرت یافت، زیرا فیلتر سیگارهای مارلبرو روی کاغذی قرمز رنگ چاپ می‌شد تا اثر ماتیک خانم‌ها را که حین پک‌زدن روی سیگار به جا می‌ماند مخفی کند. اما به مروز زمان سیگارهای این برند، به سیگارهایی مردانه تبدیل شد و طرح اصلی بسته ها،. تصویر روی بسته بندی و قوانین مارلبرو تغییر کرد. تصویر عمومی شیک مارلبرو (نرم همچون ماه مه) به کابوی‌هایی تنومند با عنوان مردان مارلبرو (Marlboro Men) تبدیل شد. این حربه تبلیغاتی به همراه آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی باعث شد فیلیپ موریس بازار را در دست بگیرد. شعارهای مارلبرو همواره آمیخته با سه عنصر: قرمز، مناظر غرب آمریکا و کابویی تنومند که نشان دهنده قدرت این برند بوده اند.

پشتیبانی از مسابقات اتومبیلرانی، به ویژه تیم فراری سهم مهمی در محبوبیت برند مارلبرو داشت.

1 Recovered min 1 1 copy min

سیگار مارلبرو جرقه خود را حفظ می کند.

مارلبرو علیرغم ثبت 3٪ کاهش ارزش برند به 32.7 میلیارد دلار آمریکا، عنوان خود را به عنوان ارزشمندترین مارک دخانیات جهان حفظ کرده است. مارلبرو، برند برتر فروش سیگار در جهان است که در طی سالها در برابر تغییر ذائقه و گستردش این بازار، فروش و حمل و نقل خود را حفظ کرده است.

2 1 copy min

نظرات سیگاری های علاقه مند به مارلبرو:

“مارلبرو مارک مورد علاقه من است ، مارک سیگار نیست ، سبک زندگی است. واقعاً بهترین چیزی که می توانید در فروشگاه های محلی یا هرجای دیگر بدست آورید. اگر واقعاً می خواهید سیگار بکشید ، مارلبرو را انتخاب کنید تا ناب ترین سطح نیکوتین را دریافت کند “

“بهترین اختراع بشر از زمان اتومبیل تاکنون. به خصوص بسته های نرم مارلبرو قرمز. “
“من از صحرای غربی هستم ، جنوب مراکش است ، مارلبرو بهترین اینجا است که من آن را دوست دارم ، من نمی توانم کشیدن آن را متوقف کنم و نمی خواهم این کار را انجام دهم”

“Marlboro Reds سیگارهای مورد علاقه من در کل جهان است، نه فقط طعم و مزه ، بلکه همان احساس کلاسیک هنگام سیگار کشیدن. گرچه ممکن است روی گلو شما خشن باشد، اما واقعاً آرامش بخش است و مزه عالی آن طعم کامل مارلبرو است. آن را روشن کنید ، بلافاصله می دانید که مارلبرو می کشید. “به کشور مارلبرو خوش آمدید”.

سیگار مارلبرو

در فروشگاه سیگارونه 20 نوع سیگار مارلبرو به فروش می رسد که طعم آن متفاوت است، از این میان پیشنهاد ما برای شما این 6 مورد است:
• مارلبرو گلد تاچ مشکی طرح جدید
مارلبرو فیلتر پلاس سوئیسی
• مارلبرو پرمیوم بلک
• مارلبرو قرمز پایه بلند

طبق بررسی سیگاری هایی که سیگارهای این مارک را امتحان کرده اند، مارلبرو واقعاً شایسته توجه است. نه تنها کیفیت عالی سیگار، بلکه هزینه قابل قبول آن هر ساله طرفداران جدیدی را به خود جلب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید