اطلاعات عمومی سیگار

تاریخچه سیگار وینستون

photo 2022 03 08 04 30 41

سیگار وینستون در سال 1954 توسط شرکت دخانیات آر. جی. رینولدز R. J. Reynolds ، همان سازنده ای که سیگارهای معروف Camel را در سال 1913 راه اندازی کرد، معرفی شد و به سرعت به یکی از مارک های سیگار پرفروش تبدیل شد. این برند به دلیل تولیدات منطقه Winston – Salem ، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا نامگذاری شد. این شهر مرکز تولید دخانیات است و در آنجا بود که اولین کارخانه وینستون افتتاح شد.
سیگارهای وینستون اولین بار در ماه مارس در منطقه نیوانگلند وارد بازار شد. اندکی پس از آن در بازار بزرگ نیویورک عرضه شد و به تدریج توزیع آن به سایر مناطق کشور گسترش یافت. شعار تبلیغاتی معروف این برند “وینستون طعم و مزه خوبی دارد – مانند سیگار باید باشد!” (یا وینستون طعم خوبی مثل سیگار را دارد) بود که از این شعار به مدت طولانی در روزنامه ها، مجلات، رادیو و تبلیغات تلویزیونی استفاده میشد.

winston advertisement winston min 1 1 copy min

همان طور که گفته شد سیگارهای وینستون اولین سیگارهای تجاری با فیلتر در ایالات متحده بود. این سیگار در زمان های مختلف به عنوان “بهترین مارک سیگار” (1956) و “سیگار پرفروش در ایالات متحده” در سال 1965 شناخته شد. موقعیتی که تا سال ۱۹۷۲ با پرجا بود تا هنگامی که مارلبورو بر این برند تجاری غلبه کرد.
غالباً در مجموعه این برند محصولات جدیدی با تغییر در طراحی ظاهر بسته، اندازه و نوع فیلترها به وجود می آیند. بنابراین، حتی بوالهوس ترین سیگاری ها نیز می تواند بسته به علاقه و سلیقه، محبوب ترین نسخه محصول را برای خود انتخاب کند. از این گذشته، برای هر سیگار شناس، تنوع و فراوانی انتخاب محصولات دخانی مهم خواهد بود.

111 min 1 1 copy min

ما به شما دسته های زیر وینستون را پیشنهاد می دهیم:
وینستون لایت
• وینستون آبی
• وینستون سیلور
محصولات وینستون همیشه محبوب بودند و تولید کننده این سیگار توجه ویژه ای به فیلتر دارد. علی رغم این واقعیت که ترکیبات، انواع و دسته سیگارهای این برند بسته به سلیقه مشتریان تغییر می‌کند، اما کیفیت این سیگار همیشه بدون تغییر مانده است.

وینستون شتاب می گیرد

در سال 2020 با رشد چشمگیر 9 درصد، ارزش برند وینستون به 4.1 میلیارد دلار رسیده است. وینستون در حال حاضر در 120 کشور در سراسر جهان فروخته می شود و دومین برند سیگار پرفروش در سطح جهان است که تنها کمی عقبتر از رهبر دیرینه بازار یعنی مارلبورو قرار دارد. JTI سال گذشته تولید سیگارهای وینستون را در یونان آغاز کرد، همزمان توانایی تولید و صادرات آن را افزایش داد و ردپای جهانی خود را به 9 کشور دیگر اتحادیه اروپا گسترش داد.

8.7%-

2019

2020

3,756 $

4.083 $

2 1 copy min

دیدگاهتان را بنویسید